دوره مقدماتی مدیتیشن با کیمیاگر

دوره مقدماتی مدیتیشن در کیمیاگر به نحوی طراحی شده است که اگر شما هیچ اطلاعاتی درباره مدیتیشن نداشته باشید با استفاده از این دوره با مقدمات مدیتیشن آشنا می شوید و به راحتی می آموزید که چطور باید مدیتیشن کنید.

معرفی دوره مقدماتی مدیتیشن

دوره مقدماتی مدیتیشن کیمیاگر یکی از دوره های جامع مدیتیشن مقدماتی در ایران است چون منبع اطلاعاتی این دوره کتب معتبر مدیتیشن است و دوره توسط گوینده مجرب پویا فهیمی به روان ترین حالت ممکن گفته شده است و شنونده به آسانی با گوینده ارتباط برقرار می کند و همچنین باید یادآور شد که این دوره برای افرادی مناسب است که قصد دارند با مدیتشن مایندفولنس آشنا شوند و برای افراد مبتدی تا نیمه مبتدی مناسب می باشد.

مزیت های دوره مقدماتی:

این دوره از ۵۰ جلسه برای ۵۰ روز طراحی شده است؛ در جلسات ابتدایی اطلاعات بیش از حد به شنونده داده نمی شود و هدف اولیه تمرکز و تمرین است در جلسات میانی آموزش انواع تکنیک های مدیتیشن شروع می شود و پیشنهاد کیمیاگر این است که دوره مقدماتی را با تداوم انجام دهید تا پیشرفت خود را احساس کنید.

رایگان شروع کنید؛ ۳ جلسه ابتدایی این دوره رایگان است و کیمیاگر این امکان را فراهم کرده است که برای آشنایی با ویس های مقدماتی هزینه ای را متحمل نشوید و پس از این ۳ جلسه در صورت تمایل اقدام به خرید دوره کنید.

این دوره متمرکز بر مایندفولنس (ذهن آگاهی) است که یکی از مهم ترین گونه های مدیتیشن در جهان است و لاک کلی فیلسوف معروف این دوره را به نحوی طراحی کرده است که حتی اگر در جلسات اول چیزی از دوره متوجه نشوید پس از ۵۰ روز تمام محتویات دوره در ناخودآگاه شما نقش می بندد و در زندگی روزمره از آنچه در این دوره آموخته اید به صورت ناخودآگاه استفاده خواهید کرد. 

پس از اتمام این دوره می توانید دوره های دیگر مثل مدیتیشن متا یا دم و بازدهم های الوهی، مدیتیشن ذن و در کل توانایی شرکت در تمام دوره های دیگر را به دست می آورید چون دانش اولیه مدیتیشن را در دوره مقدماتی کسب خواهید کرد.