قوانین و مقررات استفاده از سیستم

ورود کاربران به وب‏‌سایت کیمیاگر در زمان استفاده از خدمات ارائه شده توسط کیمیاگر به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه ثبت سفارش از  کیمیاگر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن همه ی شرایط و قوانین  کیمیاگر از سوی کاربر است .

 در زمان سفارش، ثبت یک شماره معتبر و قابل دسترسی برای کاربران الزامی و مهم است.
 در زمانی که کیمیاگر سفارش  شما را از اپلیکیشن یا سایت دریافت کرد ممکن است از طریق تلفن با شماره های اعلامی شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی، امکان کنسل شدن سفارش شما وجود خواهد داشت
 همه ی قیمت ها در سیستم ما آپدیت و به روز هستند و آن قیمت که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری، در سایت و یا اپلیکیشن منظور گردیده، معتبر است.

 با توجه به اینکه یک نوع از پرداخت ها به شکل آنلاین انجام می شود، در صورت عدم تایید سفارش به هر دلیل، وجه پرداختی با توجه به سیستم بانکی حداکثر تا ۷۲ ساعت به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.
 مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه است . در صورت بروز مشکل مبلغ پرداختی به حساب شما از طریق بانک مربوطه عودت داده خواهد شد.

 مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس، به عهده کاربر است. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تکمیل سفارش، هزینه سفارش غیر قابل بازگشت خواهد بود.